Duktiga måndag!

Idag rivstartade vi grupparbetandet igen efter en härligt ledig helg (som jag spenderade hemma i Säffle med bland annat familjemys och dop), denna vecka ska vi göra en kommunikationskampanj för Röda korset, det är väldigt kul!

Det är lite ovant nu att jobba såhär ”på riktigt” och jag var riktigt trött när jag kom hem idag, så jag har spenderat eftermiddagen/kvällen med att fixa duktiga saker vid datorn – betalat räkningar, bokat möten, strukturerat min kalender och stämt av min budget.

För ett tag sedan snubblade jag över sajten Smartbudget.se, där man helt gratis kan lägga upp en budget, och det bästa av allt, superenkelt klistra in alla kontohändelser från sin internetbank och på så vis hålla koll på var pengarna egentligen tar vägen varje månad!
Helt enkelt ett toppenverktyg för alla studenter som kanske inte har den fetaste plånboken alla gånger.

Nu ska jag försöka komma i säng i tid för att vara lite piggare imorgon! Ska träna imorgon också, tänkte gå på ett Afro Power Dance-pass, det är riktigt härlig och enkel träning för hela kroppen!

//Anna

Kommentera

