Första tentan gjord, nu är jag värd en belöning!

Imorse gick så första tentan av stapeln, den var faktiskt enklare än jag förväntat mig och det kändes helt okej, får jag inte godkänt blir jag nog förvånad (och lite besviken på mig själv)!

Nu sitter jag på bussen in till stan, vi ska ses ett gäng från klassen för att inmundiga så kallad tenta-öl (jag dricker fortfarande inte öl, men ja, ni fattar).

Sen kl. 19.30 ska jag på massage, det ska bli så jäkla skönt! Tyckte det passade väldigt bra att boka in som belöning idag🙂
Jag ska prova massage hos Fysiken, där får man väldigt fin studentrabatt, så det är verkligen ett tips för alla sitta-vid-datorn-stela studenter!

//Anna

Kommentera

