Inspirationsträff med 365 saker du kan göra

Anledning till att jag flyttat hit: Få uppleva saker som inte finns i småstaden, få träffa människor som jag definitivt inte skulle träffa på där.

Idag har jag upplevt en sån där sak. Jag har varit på en inspirationsträff med 365 saker du kan göra. Temat var ”Inspirera andra, få dubbelt tillbaks!” och dagens gäst var Henrik Wallgren som gjort en massa häftiga kulturprojekt, och han försökte berätta hur han lyckats inspirera andra så att projekten lyckats. Temat flöt ut och handlade till slut om inspiration, gerilla-marknadsföring och våra favoritplatser i Göteborg. Träffarna är nämligen ganska flytande och innehållet bestäms till stor del av de som är där! Man kan säga att det är som en blandning mellan föreläsning och workshop, och i höst kör 365 saker ett helt gäng olika teman. Kolla in www.365saker.se/kalendarium om något låter intressant och kom! Hör av dig om du vill gå dit med mig, för jag vill gärna gå på alla🙂

Någons favoritplats är ett café mittemot Annedalsseminariet – alltså mittemot där jag kommer ha det mesta av mina föreläsningar. Känns lovande!

//Anna

One thought on “Inspirationsträff med 365 saker du kan göra

Kommentera

