Anledning att älska Göteborg: kullersten & caféer

image

image

image

image

image

Idag upptäckte jag och min kombo (kompis-sambo) ett helt fantastiskt mysigt café, mitt i centrum men ändå långt bort från stadens larm och stress.
Jag blev helt kär när vi rundar hörnet och kommer in på vad som känns som ett litet torg i en liten by i, säg, Småland. Kullersten, gamla hus och klassiska cafémöbler gjorde mig helt varm i kroppen!
Att stället dessutom hade utomordentligt god rabarberpaj gjorde inte direkt saken sämre..
Det känns verkligen fantastiskt att äntligen få bo i en stad där det finns massor att upptäcka, bakom nästan varje gathörn lurar ett mysigt fik, spännande restaurang eller häftig butik. Jag gillert, bigtime!

//Anna

One thought on “Anledning att älska Göteborg: kullersten & caféer

Kommentera

