Mañana

God morgon! Jag ska snart gå till skolan. Idag har vi föreläsning 9-11, sedan ska jag hem och plugga. Jag läser verksamhetsstyrning nu och det är ganska mycket att göra.  Vi har inte direkt något påsklov men jag tänkte läsa så mycket som möjligt innan så att jag kanske kan ta lite ledigt ändå.

Häromdagen var jag, Elin och Malin på Mañana. Det är en tapasrestaurang som finns både i stan och i Majorna.  Väldigt gott och prisvärt för studenter😉

Massor av maaat!

Ha en fin dag!

/Linnea

Kommentera

