Marknadsföringens dag

Idag arrangerade Marknadsföreningen i Göteborg (MiG) Marknadsföringens dag på Svenska Mässan. Jag var där tillsammans med Christin och lyssnade på föreläsningar av Mats Lindgren på Kairo Future, Jan Eliasson (diplomat och före detta utrikesminister), Olle Victorin från Forsman & Bodenfors samt Gustav Martner från CP+B. Jag var på Marknadsföringens dag även förra året och då var temat Sociala medier. Idag var temat Global utblick och det var väldigt intressant och inspirerade! Det är så roligt att lyssna på duktiga föreläsare! Ibland känns det ganska skönt att lyssna på presentationer utanför skolan där ingen i publiken räcker upp handen och frågar ”Kommer detta på tentan?”.😉 Det är också väldigt bra att MiG erbjuder ett rabatterat pris för studenter!

Jan Eliasson

Gustav Martner från Crispin Porter

Bästa Christin

Lunchpaus med god räksoppa och lustig uppsyn

twingly går det att läsa referat från mig och andra som twittrade under dagen (hashtag #mdagen). Ha en fortsatt trevlig fredag och helg!

/Linnea Erwander

Kommentera

