Hoppar av skolan och satsar på bloggen

Nu har jag bestämt mig. Det känns som att den här bloggen tar alldeles för mycket tid och jag hinner inte med skolan. Jag har funderat mycket och idag har jag bestämt mig. Det är det är jag vill göra! Bloggen är mitt liv! Jag kommer därför hoppa av skolan och satsa på bloggen istället. Det känns helt enkelt som den mest rationella och långsiktiga lösningen. Jag kommer skriva ett inlägg ikväll och lägga ut mitt kontonummer så att ni bloggläsare kan sponsra mitt leverne.

Här är en bild när jag sitter och funderar men nu har jag bestämt mig! Jag hoppar av skolan och satsar på bloggen!

/Linnea

Update: Självklart var detta ett aprilskämt!

4 thoughts on “Hoppar av skolan och satsar på bloggen

Kommentera

