Valborg och träning!

Nu har våren äntligen hittat hit! Strålande solsken och värme är precis vad jag vill ha :) I måndags vad jag med mina nya sambos och några klasskamrater i Vasaparken och kollade på Chalmers Cortegen. Jag tyckte inte att själva Cortegen var jättekul (jag fattar inte skämten..) men jag satt i trevligt sällskap så det var skoj ändå. Den här fattade jag faktiskt

Sedan så var planen att dra ut och festa men det blev inte riktigt så. Vi tyckte det var alldeles för mycket folk överallt och hade ingen lust att knö med alla andra. Vi tog oss en öl och chillade lite och sedan började vi dra oss hemåt.

Idag var jag iväg och klättrade med flera klasskamrater. Det var länge sedan nu så det var extra jobbigt men kul! Pappa kom förbi och lämnade min cykel som han haft med sig hemifrån så jag o Erik cyklade hem från klätterlabbet. Helt underbart i det här varma soliga vädret! Jag hoppas verkligen det håller i sig så man hinner njuta ordentligt.

Ush jag ska upp tidigt imorgon så jag måste snart lägga mig. Vi håller på att skriva en ganska stor grupplabbrapport och imorgon ska vi ha en till labb. Det går riktigt bra och min grupp är snart klar men fy för att behöva gå upp supertidigt på morgonen.

Ha det fint, nu ska jag snart sova.

//Josefin

Det här inlägget postades i Göteborg som stad, Josefin, Nöjesliv, Pluggandet, Studentlivet, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

