Låååånghelg!

Igår på dagen har jag och Sofie, och Sofia varit här i 3 månader. GALET! och LJUVLIGT! Det här med tid är så himla konstigt.

3 månader känns inte som så länge, tidsmässigt, mot hur länge det känns som att vi varit här, och framför allt SEN vi lämnade SVERIGE. Det var verkligen evigheter sen. Samtidigt som 3 månader är ett bra tag.. Nu är det ”bara” två månader kvar.

Men ca 3 veckor kvar i skolan, vilket känns väldigt konstigt.

Sen lunch idag, tar jag lång”ledigt”, fast det är en massa plugg som behöver fixas, men har inte skola igen förren på torsdag nästa vecka.

Imorrn är det Freedom day, vi skall klura ut hur vi skall fira det! Kanske i Cape Town.

Idag blixtrar det och dundrar, vi sitter uppkrupna i soffan med våra datorer och pluggar och läser. Vill inte gå ut, men skall nog göra det om ett tag ändå.

Jag har fått en request av min far att skriva lite mer om min LSCE kurs. Det skall jag absolut.

Här kommer en glimt från från Måndagens projekt. ”Make your own toys” pt. 1 : KITES

Kram! /Jess

Det här inlägget postades i Jessica, Utbytesstudier. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Låååånghelg!

  1. Catarina skriver:

    Det är roligt att läsa om er :)

Kommentera

