Sista minuten plugg!

Imorgon är det GIS-tenta och här sitter vi i skolan och pluggar som bara den. Och har mycket underliga diskussioner om väldigt knäppa saker. Får hoppas att jag klarar tentan, för den här vill jag verkligen inte göra om. Imorgon kommer alla vara helt överlyckliga att tentan är gjord så vi ska festa STORT! Kanske grillning ute i vårvädret och ett visst intag av öl och andra alkoholhaltiga drycker :)

Och ja! Jag var på en kort intervju igår på Coop Sisjön och det verkar som att jag fått helgjobb och sommarjobb i delikatessen där! Ååååh så härligt!! Jag ska provjobba på lördag nästa vecka o om allt går bra så har jag jobb där sen :D  TJOHOO!

//Josefin

Det här inlägget postades i Josefin, Pluggandet, Studentlivet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

